10 Haziran 2010 Perşembe

Yazılmamışsa, mayına bas patlamaz. Yazılmışsa düdüklü tencere de olsa affetmez.

'' :: Kişiliklerini ve duygularını "taş"a yansıtan ölüler, dirilere

kendilerini şöyle takdim ediyorlardı:

-Ben falan oğlu filanım...

-Şu tarihler arasında yaşadım...

-Ve sizden bir Fâtiha istiyoruz....

İsimlerinin ve ölüm yaşlarının farklı olmasından ziyade, taleplerinin

aynı olması oldukça düşündürücüydü.

:: (Kuran-ı Kerim/meal bilmek ve okumak bahsi) Karşı tarafın

anlamadığı dilden, ya da ne dediğini bilmeden konuşursan,

hem gerekli mesajı verememiş olursun hem de kendinle çelişirsin.

:: Yeni doğan her insan ölüm için yeterince olgundur...

:: (Mezarlık ve defin bahsi) "Aman Allah'ım! İnsan ekiyoruz...

Hiçbir zaman meyve vermeyen insan...

hem de hiç tanımadığım bir vatandaşı toprağa boğuyorum...

Üstünü berbat ediyorum ve o gıkını çıkaramıyor..."

:: Yazılmamışsa, mayına bas patlamaz... Yazılmışsa düdüklü tencere de olsa affetmez...

:: Doğan insan kundaklanır... Ölen insan kefenlenir...

Kundakta beyaz bez, kefen de ''


-ölüm kitabı-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder