29 Şubat 2012 Çarşamba

başlığımız yok bizim




- insanı çabuk sever, resmi aheste çizerdim..

+ insanı hemen sever, resmi çabuk çizerdim…

- şekersiz ve sırf saygıdan içerdim çayı.

+ çayı açık içerdim gözlerini görmek için

- ‘bak buraya yazıyorum diye milyar kelimeyi ziyan edende bendim’
kaç farklı otobüse bindim, takip ederken kokunu.

+ kaç otobüs kaçırdım
duraklarda
belkı gelirsin diye 
ama
gelmeyeceğini de bilerek
bekledim…
nerde kaldınsa
yoksun…
gelmedin hala
eve gidiyorum ben 
dondum
gelince ara.

- fazla tutan şu hoca ve kaçırdığım otobüsler,
az önce suratıma çarpan sıcaklık, uçuşan karlar arasında
bulurdum seni kalmış olsa ayak izin, 
annem çorba yap diyo, içer misin?

+ içerim elinden sen iste 
çorba
bayat çay da
ama hazır olmasın çay da çorba da
hicbir şey istemem hazır yapılınca
emek ve yürek gerek, yapılan her ne olursa
unutmadan
nanesi bol ola

- sallandıracaksın üç beşini kaynar suya
bak bi daha demleniyolar mı demliksiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder